torsdag 17. mars 2011

"Prosjekt" 10 og 11 Mars- 11

har denne uka jobbet med prosjektet. Jeg bestemte meg for å sveise alt sammen, så jeg begynte likeså godt helt på nytt, bare for å få mer trening på å sette sammen delene. Jeg vil ikke nevne så mye, siden det meste om denne jobben står allerede dokumentert på bloggen, men jeg forhørte meg litt om hvordan jeg burde sveise for at røret ikke skal "trekke" seg så mye under sveising. For det børste kunne jeg dele røret inn i fire (kl 12, kl 3, kl 6 og kl9) der jeg hadde et heft på hvert "klokkeslett". Deretter begynte jeg å sveise fra f:eks kl 1 tom kl 3 (hvis jeg begynner der jeg har hefta er det fare for at det trekker seg), for så å sveise fra kl 7- 9, slik at varmen på hver side av røret motvirket hverandre.

Vurdering: Det var lettere å sette alt sammen denne gangen, og jeg merker at det begynner og gli litt mer mellom fingrene. Stort sett fornøyd der. Sveisinga gikk rimelig bra. Resultatet av tilbake meldingene jeg fikk var at røret nesten ikke trakk seg.

Læreplanmål er de samme som fra tideligere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar